Sponsorløb

Sponsorløb gaverSponsorløb gaver1

Lørdag d. 30. april afholder IF Stjernen afslutningsdag og SPONSORLØB for at støtte klubbens samvær, fortsatte drift samt den kommende hal 2. I denne anledning trækker mange af klubbens medlemmer i løbetøjet for at løbe nogle sponsorater hjem til klubben, så kom ned i hallen og støt op om arrangementet og få en hyggelig dag.

Til dig som løber
Vi opfordrer alle medlemmer i klubben til at løbe på dagen. Det eneste du som løber skal gøre er at finde dig en sponsor, det kan være dine forældre eller dine venner. Din(e) sponsor(er) beslutter selv om de vil støtte med et fast beløb eller et beløb pr. runde, og så er det op til dig som løber at løbe så mange runder som muligt, i den time hvor sponsorløbet foregår. Læs mere længere nede eller hent Løbskontrakt 2016 .

 

Programmet for hele dagen
Kl. 10.00-12.30 Afslutningslege og kåringer for ungdomsafdelingen

Kl. 12.30-15.00 SELVE SPONSORLØBET

–          12.30: Indskrivning af løbere ved Skt. Jørgens Hallen

–          13.15: Fælles opvarmning

–          13.30: Løbet skydes i gang

–          14.30: Løbet skydes af og uddeling af præmier til:

Flest løbere pr. hold, flest runder, og fleste penge løbet ind

Kl. 15.00-17.00 Afslutningslege for seniorafdelingen

Kl. 18.00-01.00 Afslutningsfest for seniorafdelingen

 

Åben “hal” for nye håndbold interesseret
På selve dagen vil Sponsorløbet foregå fra kl. 13.30 til 15.00. Derudover er Skt. Jørgens Hallen åben fra kl. 12.00 til 15.00, hvor der vil være hoppeborg, tombola, aktiviteter, skudkonkurrencer og minimål, hvor nye talenter har mulighed for at prøve håndbold af. Så hvis lørdagen er fri, er du naturligvis også meget velkommen til at kigge forbi til lidt lotteri og grillpølser.

 

Muligheder til dig som sponsor
Som sponsor har du bl.a. følgende muligheder for at støtte. Alle vil blive krediteret med synlighed på vores sponsorvæg samt på her på Stjernens hjemmeside:

  • Løbskontrakt
    Som sponsor har du mulighed for at bidrage med en løbskontrakt på en eller flere af løberne.
    Det kan være et fast beløb eller et beløb pr. omgang: En omgang er 300 m. for en ungdomsspiller og 600 m. for en seniorspiller, og vi løber i op til 1 time.
    Hent din løbskontrakt her: Løbskontrakt 2016
    Afleveres den udfyldte kontrakt i den grønne postkasse i Skt. Jørgens Hallens indgang, og deltage i lodtrækningen om en favorabel præmie. Du kanogså tage den med til indskrivningen på selve dagen.
  • Gaver til lotteri
    Derudover er der naturligvis også de mere traditionelle bidrag i form af gavekort, produkter eller gevinster til tombola/lotteri, som alle modtages med kyshånd.
  • Logo på arrangør og frivillige trøjer
    De frivillige omkring løbet skal gå i ens trøjer og her er bestemt også plads til et logo på en eller flere trøjer, hvis du ønsker at vise dit eget logo ved arrangementet. Ved et sponsorat over 3.000 kr. vil du have en annonce på vores hjemmeside et helt år.
    Hvis du ønsker at have trykt jeres logo på trøjerne eller hjemmesiden, kan du sende det elektronisk til Carina Vaisgaard Thorslund på vaisgaard1701@hotmail.com. Prisen for at trykke logoet på t-shirts vil blive trukket fra dit sponsorat.

Du kan aflevere din ’support’ i Skt. Jørgens Hallen, eller vi kan efter aftale komme og afhente det hos dig.
For yderligere information og aftale om afhentning, så kontakt Britta Storm på tlf: 42 32 48 47 eller e-mail: frk.storm@gmail.com

 

Kontakt
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte arrangøren af dagen, Carina Vaisgaard Thorslund, på e-mail vaisgaard1701@hotmail.com eller tlf.: 22 40 92 17.

Eller følge eventet og få de nyeste updates på Facebook eventet her.

 

Besøg IF Stjernen Håndboldklubs webshop
Gå til webshop

Medlemslogin